Διαχείριση μιας Pay Per Click Διαφημιστικής Καμπάνιας (Μέρος Ι)
19 Σεπτεμβρίου 2008 από M@ri@nn@Ακολουθεί μια σειρά από άρθρα σχετικά με τη διαφημιστική καμπάνια Pay Per Click, τα θέματα μελέτης που θα αναλυθούν είναι τα εξής:
-
Διαχείριση μιας Pay Per Click Διαφημιστικής Καμπάνιας (Μέρος I)
-
Διαχείριση μιας Pay Per Click Διαφημιστικής Καμπάνιας (Μέρος II)
-
Δέκα top συμβουλές βελτιστοποίησης της διαφήμισης στο Google
-
Ποια η διαφορά του Search και Content Network και ποια τα οφέλη της διαφήμισης στην κάθε περίπτωση
-
Ρυθμίσεις και τύποι λέξεων κλειδιών για τις διαφημιστικές καμπάνιες στο Google AdWords
-
Απαραίτητα στοιχεία για μια επιτυχημένη καμπάνια, Click Through Rate & Conversions
-
Βοηθητικά links για Pay Per Click διαφημίσεις (Resources)
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ
Τι σημαίνει Pay Per CLick Advertising
Pay Per Click Advertising (PPC για λόγους συντομίας) είναι μοντέλο διαφήμισης μέσω Internet που χρησιμοποιείται ευρέως από τις μηχανές αναζήτησης, τα λεγόμενα content sites όπως τα blogs κλπ. Οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν μόνο όταν ένας χρήστης πατήσει τη διαφήμισή τους ώστε να επισκεφτεί το εκάστοτε website. Οι σημαντικότεροι πάροχοι PPC διαφημίσεων σήμερα είναι το: Google AdWords, Yahoo! Search Marketing και Microsft adCenter. Η διαφήμιση στις μεγαλύτερες μηχανές αναζήτησης αποτελεί τον πιο γρήγορο και άμεσο τρόπο προβολής των προιόντων, υπηρεσιών μας στο Internet. Στόχος είναι η προσέλκυση στοχευμένων πελατών από όλο τον κόσμο.
Πλεονεκτήματα Pay Per Click καμπάνιας
Οι PPC καμπάνιες έχουν ορισμένα πλεονεκτήματα έναντι της παραδοσιακής βελτιστοποίησης στις μηχανές αναζήτησης (Search Engine Optimization):
-
Η διαφήμιση εμφανίζεται αμέσως μετά την ολοκλήρωση ενεργοποίησης του λογαριασμού σε όσες χώρες έχουμε επιλέξει και για τις εκάστοτε λέξεις κλειδιά
-
Η χρέωση γίνεται μόνο για όσους από τους χρήστες κλικάρουν πάνω της
-
Η PPC διαφήμιση είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος προσέλκυσης δυνητικών πελατών στην επιχείρηση
-
Δεν απαιτούνται αλλαγές στο περιεχόμενο του website για να εμφανιστεί στις πρώτες θέσεις αναζήτησης η διαφήμιση
-
Το κόστος είναι απόλυτα ελεγχόμενο (Cost Per Click) και παίρνετε ενημέρωση για τα αποτελέσματα της καμπάνιας σε πραγματικό χρόνο
-
Αποτελεί πλέον μια από τις πιο διαδεδομένες μεθόδους δοκιμής σε νέες προσφορές ή υπηρεσίες
-
Τέλος, δεν απαιτούνται εξειδικευμένες γνώσεις για την υλοιποίηση μιας τέτοιας καμπάνιας (αν και η εμπειρία στο e-marketing & στις μηχανές αναζήτησης αποτελεί ένα σαφές πλεονέκτημα)
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Επιλογή των κατάλληλων λέξεων κλειδιών
Η κατάλληλη έρευνα και επιλογή των λέξεων κλειδιών αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα σημεία για την επιτυχία μιας καμπάνιας PPC. Σε αντίθεση με την βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης, δεν υπάρχουν πρακτικά όρια στον αριθμό των λέξεων που θα προστεθούν σε μια καμπάνια. Επιπλέον, δεν υπάρχει αύξηση του κόστους για όσες λέξεις κλειδιά και αν προστεθούν.
Η διαδικασία ανεύρεσης λέξεων κλειδιών μπορεί να πραγματοποιηθεί:
-
με χρήση του εργαλείου εύρεσης λέξεων κλειδιών που παρέχεται δωρεάν από το Google AdWords
-
επίσης η Overture παρέχει ένα αντίστοιχο εργαλείο (πλέον είναι διαθέσιμο μόνο για τους διαφημιζόμενους), όπου μπορείτε να κάνετε έρευνα για τις λέξεις που χρησιμοποιεί ο ανταγωνισμός
-
μερικά ακόμη αξιόλογα δωρεάν εργαλεία είναι το WordTracker Tool , η trial έκδοση του WebCEO , η trial έκδοση του KeywordDiscovery
Στο επόμενο άρθρο “Διαχείριση μιας Pay Per Click Διαφημιστικής Καμπάνιας (Μέρος II)” θα αναλύσουμε τον όρο “Return on Investment”, τη σημασία του να γράφουμε αποτελεσματικά κείμενα διαφήμισης, να στοχεύουμε στις σωστές χώρες & περιοχές και πώς να ελέγχουμε – αναλύουμε μια PPC καμπάνια.
Δείτε το επόμενο άρθρο: Διαχείριση μιας Pay Per Click Διαφημιστικής Καμπάνιας (Μέρος II)